SEO - optimizacija za pretraživače

SEO (Search Engine Optimization) je daleko najbolji način za povećanje vidljivosti na pretraživačima i dovođenje kvalitetnog saobraćaja na vaš sajt.

SEO - optimizacija za pretraživače

Optimizacija za pretraživače, u daljem tekstu SEO (Search engine optimization), predstavlja način na koji potencijalni klijenti otkrivaju vaše proizvode i usluge koristeći pretraživače (i ne samo pretraživače). SEO je daleko najbolji način povećanja vidljivosti u pretraživačima i u dovođenju kvalitetnog saobraćaja na vaš sajt.

Razmislite o korišćenju SEO usluga ukoliko:

  • želite da povećate konkurentnost vaše firme u onlajn tržištu kroz detaljnu analizu konkurencije
  • želite da osvojite potencijalne klijente koji će daleko više kupovati/poručivati vaše proizvode i usluge jer njih zanimaju proizvodi i/ili usluge koje nudite
  • želite da povećate posećenost vašeg sajta, povećate broj prodaja i povećate povrat investicija (return on investment - ROI) sa detaljnom SEO strategijom

Pretraživači predstavljaju ulaz kroz koji mnogi potencijalni klijenti mogu da nađu vašu firmu, vaše proizvode i usluge. Plasiranje u top 10 pozicija za relevantne ključne reči je od krucijalne važnosti za svaku firmu koja želi da bude konkurentna u 21. veku.

Nakon implementiranja za vas posebno skrojene, dobro istražene strategije, vaša firma će osetiti značajan porast novih potencijalnih klijenata. NB SOFT poseduje stručne ljude, posvećene digitalnom marketingu, sa dokazanim uspehom u oblasti, koji će se pobrinuti da vaše onlajn kampanje budu uspešne i profitabilne.

Pre početka svake kampanje, zajedno sa vama dogovaramo ciljeve - povećanje konverzija, potencijalnih klijenata, prodaje, povećanje ciljane posete, povećanje u rangiranju za određene pojmove.

Koraci koje preduzimamo pri optimizaciji vašeg sajta:

  • Pregled sajta - detaljna analiza
  • Strategija
  • Optimizacija
  • Mesečna optimizacija sajta
     

1. Pregled sajta

Prvi korak predstavlja detaljna analiza vašeg web sajta. Želimo da spoznamo i shvatimo svaki detalj vašeg sajta kako bi na najbolji mogući način iskoristili sve vaše prednosti i poboljšali postojeće mane. Naš tim će takođe analizirati vašu firmu, vaše konkurente i vaše kllijente i identifikovati sve strategije i izazove za dalju kampanju.

Zadaci:

  • Sastanak (onlajn putem Google Hangouts-a, Skype-a ili uživo) – cilj je analiza vaše firme, konkurencije, klijenata, definisanje svih ciljeva
  • Kompletna analiza web sajta
  • Analiza web sajtova konkurencije
  • Istraživanje ključnih reči, analiza i selekcija
  • Analiza trenutnog stanja u analitici (Google Analytics ili ma koji drugi alat koji je u vašoj upotrebi)
  • Pregled kanala društvenih medija
  • Identifikovanja baznih mera
     

2. Strategija

Tokom ove faze ćemo razviti detaljnu strategiju optimizacije, sadržaja i konverzija, kako bi dostigli ciljeve koji su zacrtani u prethodnom koraku.

Zadaci:

  • Brainstorming
  • Razvoj osnovnog izveštaja
  • Razvoj strategije sadržaja
  • Razvoj strategije optimizacije
  • Razvoj strategije sticanja web sajt autoriteta
  • Postavljanje ciljeva (posete, primarne konverzije, sekundarne konverzije)
  • Identifikovanje svih ključnih fraza i određivanje svih odgovarajućih landing strana
  • Identifikovanje ključnih mera za uspeh (postavka ciljeva u analytics, user flow, itd)
  • Razvoj strategije sadržaja za 3 do 6 meseci unapred
     

3. Optimizacija

Svrha optimizacije vašeg sajta i svih landing stranica jeste prilagođavanje za ljude i za pretraživače kroz precizno sprovođenje prethodno odobrenih strategija.

Zadaci:

  • Pregled odobrene strategije
  • Izvođenje strategije
  • Interne kontrole i provera kvaliteta
  • Podešavanje Google Analytics-a i ostalih alata (npr: Crazy Egg)
     

4. Mesečna optimizacija sajta

Jednom kada je vaš web sajt pravilno optimizovan na njemu se mora nastaviti sa radom kako bi rastao i povećavao svoj autoritet.  Svrha mesečne optimizacije sajta je povećanje autoriteta sajta u očima pretraživača (ali i ljudi). Pravilno optimizovan web sajt sa jakim autoritetom će se uvek dobro pozicionirati u pretraživačima. Ipak, naš cilj je veći od visokih rangiranja. Mi želimo da vi imate veću prodaju vaših usluga i proizvoda.

Zadaci:

  • Nastavak sprovođenja strategije
  • Kreiranje strateškog sadržaja (npr: video materijal, blog objave, objave na gostujućim blogovima i stranama, infografike, videografike, razvoj widgeta, itd)
  • Optimizovanje strateškog sadržaja (bilo da je on na samom web sajtu ili van njega /offsite/)
  • Akvizicija linkova
  • AB testiranje
  • Kvalitativna analiza

 

Pozovite nas radi više informacija.